Limingan taidekoulun sarjakuvalinjalla

Limingan taidekoulun (limingantaidekoulu.fi) sarjakuvalinjan seitsemästoista kausi opiskellaan elokuun 10. 2016 - toukokuun 24. 2017.

tiistaina, toukokuuta 06, 2008

Seiväspersi

Seiväspersi on kissan vanha nimitys joten se ei liity tähän poimintoon Anniinan kuvasta.

Laura ja Katja ehtivät jo sarjakuvittaa pari aihetta sarjakuvantekijän taloudellista asemaa kartoittavasta kurssista. Lisää tulee.

Huomenna on pihatalkoot. Ihmiset maksaa taideopiskelusta, ja heidät pitäisi panna haravoimaan! Sarjakuva-ammattilainen on palkattu vetämään kurssia, mutta keskiviikostako muodostuu pakkolomapäivä? Torstaiksi tarttis kehittää toimintapäivää, vaan se on mahdotonta kun keskiviikko täytetään kulttuurivallankumoushenkisellä kampanjoinnilla, jossa taideopiskelijoita rangaistaan kouluvalinnastaan ruumiillisella työllä.

Olen luultavasti ainoa joka ei tue?

Keijjo

4 Comments:

Blogger Mira-Pauliina said...

Ulkoilmaa <3 Haravointi on ihan jees kunhan sitä ei tee liian kauan joten olen ihan iloinen että sitä on vain yhteentoista.

Ulkoilmaa jee!

6.5.2008 klo 21.57.00  
Anonymous Anonyymi said...

Millaisia rangaistuksia on luvassa jos ei tuu/pääse haravoimaan? Unirytmi on edelleen niin päin rectum intestinumia että tod.näk. nukahdan vasta kuudelta aamulla ja herään tunteja talkoiden jälkeen... yhyy :(

Mä tykkään kanssa haravoimisesta, jo pienenä mä halusin mukaan sillä edellytyksellä et mä sain käyttää sitä nättiä punaista haravaa :)

7.5.2008 klo 0.19.00  
Blogger Keijo Ahlqvist said...

Jätämme sinulle haravoitavaa illaksi. Mutta ei punaisella haravalla vaan vihreällä.

7.5.2008 klo 8.04.00  
Anonymous Anonyymi said...

Hyvä Keijo! Täysin samaa mieltä olen.

Onneksi talkoot peruttiin. Mutta kun ne lopulta järkätään ni jätetään tyypit haravoimaan ja lähetään me vaiks jäätelölle.

7.5.2008 klo 11.37.00  

Lähetä kommentti

<< Home